fredag 1 oktober 2010

Hejsan svejsan =)

Det här är jag! Eddie är mitt namn. Är en glad och lite busig berner sennen-valp.

Jag flyttade till min familj för ca 3 veckor sedan. Och jag stormtrivs! Familjen består av Matte Marie och Husse Pawel, och deras barn Alva & Andrea.
Jag älskar att busa. Jag tar deras mössor och skor och så tittar jag på dom och när jag har fått ögonkontakt så springer jag iväg. Älskar när dom jagar mig =)
Bäst är när jag får vara ute, älskar att spela boll, ta pinnar och gräva stora hål i gräsmattan (till mattes förtret). Men det är minst lika kul att få gå i koppel och nosa efter nya dofter. Men jag har börjat att dra lite väl mycket i kopplet tycker matte. Men jag är ju så nyfiken och jag måste ju skynda mig så jag inte missar något =)
Tänk att jag har bott hos dom i 3 veckor! Matte säger att det känns som om dom har haft mig mycket längra än så. Jag är ganska duktig på att kissa och bajsa ute. Det händer något missöde ibland men jag är ju inte mer än hunvalp...
Vi syns snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar