torsdag 18 november 2010

oj vad tiden går...

Ja det är precis vad den gör,går alldeles för fort!
Vi har ju glömt av bloggen lite grann, men nu så...
Vill berätta att jag har börjat i valpkursen nu, jag har gått 2 gånger. Och det var jättekul. Kul att träffa alla olika  valpar. En del av dom skällde hela lektionstiden igenom. Blandannat en svart tax som bara skiulle hävda sig. Jag tyckte att det var onödigt. Jag bara satt och tittade på dom. Och vad små dom var. Jag var störst =) Men alla var ungefär lika gamla som jag...
Vi skulle göra en massa olika kontaktövningar med husse och matte. Men jag kan ju redan en hel del, för det har ju matte redan gjort en del innan kursen. Men jag gillar det för då får man lite korv eller annat gott =)
Matte har börjat att koppelträna mig oxå. Det går sådär, för jag är ju så ivrig och vill komma fram fort och nosa efter alla hundar. Men jag ska lära mig det och matte har sagt att hon ger sig inte i första taget.

Vi bjuder på bilder när jag sover i mattes knä. Åh, vad det var mysigt och gott!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar